SPORTS CAMP

Des del setembre de 2013 Club Elements col·labora amb l’Escola Santa Clara per oferir unes convivències de pretemporada a mida del les necessitats de la nostra comunitat educativa.

Plantegem un programa que engresqui tots els alumnes, en entorns on puguin gaudir de la natura, per potenciar les activitats esportives i de lleure en el medi natural i amb instal·lacions esportives i de descans que permetin desenvolupar totes les activitats físiques i de convivència programades.

L'Sports Camp permet la compatibilitat entre la convivència dels alumnes i la pràctica esportiva de pretemporada. Les colònies escolars són un bon moment per aprendre a conviure, compartir, cooperar i respectar. Són moments de convivència entre els infants, els professors, els tècnics i els monitors fora dels esquemes propis de l’edifici escolar i que faciliten el contacte directe amb la natura.

Les colònies ofereixen la possibilitat de posar a prova la responsabilitat dels nois i noies, la seva capacitat d’organització i autonomia, lluny de la protecció familiar, però sempre a prop del suport dels adults.

Amb aquesta proposta que es porta a terme durant els primers dies de curs ens proposem:

Afavorir la cohesió de grup
Començar el curs escolar amb energia i positivisme
Iniciar la pretemporada en un ambient distès
Fomentar les relacions entre els infants i joves
Conviure amb professors i tècnics
Realitzar activitats esportives lligades a la natura
Compartir i col·laborar en tasques quotidianes